12 תשובות
שואל השאלה:
אני גרה במרכז!, אני צריכה חנויות סניפים איזור מישהו יודע היכן נמצא?
אנונימי
פוקס סבבה לגמריי, קסטרו (נשארו עוד כמה ימים אחרונים לסוף עונה - ויש ג'ינסים ב-100), תמנון...
שואל השאלה:
זה רק לבנים גינסים במאה שקל
אנונימי
בfox יש 70% הנחה על ג'ינסים מהממים! במקום 100+ זה עולה 57! קניתי שתיים ואני לא מתחרטת.
אם האנונימי שמתחתיי התכוון אליי - אז לא. אני קניתי 2 ג'ינסים בקסטרו לפניי שבוע.
שמעליי. טעות שלי.
שואל השאלה:
כן פניתי אלייך תודה, אני יחפש בקסטרו כמו שאמרת.
ואני לא חושבת שfox זה הסיגנון שלי אני מחפשת ג'ינסים גבוהים..
אנונימי
בtnt יש גבוהים וחברה שלי קנתה ב70 ש"ח:-)
בfox יש מלא ג'ינסים שעולים 100 שקל ומקבלים גם חולצה נחמדה ב10 ש"ח אבל אני גם ממליצה twentysix וtnt:-)
זה יפה מאווד!
ותחפשיי בקניון, בשכונה
תלוי איפה את גרה..
תלוי באיזה איזור את גרה, אבל בכל מקום יש שוק, תחפשי שם