5 תשובות
מנסה להתחבר אם אחרים, למרות שהם לא חברים שלי...
אנונימית
או שמצרפים אותי לקבוצה שאני לא רוצה להיות בה, ואז אני פשוט יושב ולא עושה כלום.
או שאני משכנע את המורה לתת לי לעשות לבד.
או שאני משכנע את המורה לתת לי לעשות לבד.
אני לא הולכת לבית ספר
ואם הייתי הןלכת הייתי פשוט נשארת בחוץ/מבריזה
ואם הייתי הןלכת הייתי פשוט נשארת בחוץ/מבריזה
אנונימית
מצרפים אותי לקבוצה שאני לא סובלת אבל אין מה לעשות
עושה לבד/ לא עושה וחוזרת לישון.
באותו הנושא: