4 תשובות
האמת שלא אבל ממש שני אני גם ב4 מתמט
כן לצערי מזדהה.
יש לי ירידה משמעותית מהחטיבה ומתחילת התיכון..
בהתחלה הכל היה מעל 90, ועכשיו אני בקושי עוברת בחלק מהמקצועות.
מבאס אבל הגיוני, החומר נהיה יותר קשה והמוטיבציה רק יורדת, אז גם הציונים
יש לי ירידה משמעותית מהחטיבה ומתחילת התיכון..
בהתחלה הכל היה מעל 90, ועכשיו אני בקושי עוברת בחלק מהמקצועות.
מבאס אבל הגיוני, החומר נהיה יותר קשה והמוטיבציה רק יורדת, אז גם הציונים
שואל השאלה:
רק במגמות במתמטיקה ובאנגלית אני מוציא ציונים טובים כי אני חייב את זה כל השאר בקרשים...
רק במגמות במתמטיקה ובאנגלית אני מוציא ציונים טובים כי אני חייב את זה כל השאר בקרשים...
גם במדמח אתה נכשל?
באותו הנושא: