6 תשובות
אין חוקים בדברים האלה.. יכול להיות דייט אחד ויכול להיות 100
מה שמרגיש לשניכם
מה שמרגיש לשניכם
לא יודעת אין חוקים, אתם מגדירים את עצמכם, אולי מהדייט הראשון ואולי אחרי חודש.
התנשקתם? אני הייתי לוקח את זה כ"אנחנו זוג עכשיו".
תשאל אותה מה אתם.
ככל שתחכי עם זה יותר ככה זה ירגיש לו יותר כמו סטוץ או משהו לא מחייב, אם זה מה שאת מחפשת אז בכיף אבל אם לא אז תבהירי לו את זה ותדברו על זה כמו שצריך
אנונימית
אם זה מרגיש לו כמו סטוץ אז לא אבל תנסי להבין מה הוא מרגיש כלפייך או פשוט תשאלי אותו
אנונימית
באותו הנושא: