7 תשובות
זה ממש יעמיס עליך, אני חושבת שכדאי לך לחשוב עם עצמך אם את מוכנה לקחת את כל האחריות והלחץ הזה על עצמך.
תנסי, מקסימום תעזבי או שם או במדא
אם תוכלי לסדר את הזמן נכון הכל אפשרי. אני מאוד מקווה שתתקבלי.
את יכולה לנסות, אבל לדעתי זה ביחד עם מדא יעמיס עליך, כמובן שזה אפשרי.
אבל אם אני הייתי במקומך הייתי בוחרת את מה שאני אוהבת יותר (במקרה שלי כנראה מגשימים) אבלכל אחד ושלו
אבל אם אני הייתי במקומך הייתי בוחרת את מה שאני אוהבת יותר (במקרה שלי כנראה מגשימים) אבלכל אחד ושלו
תקשיבי זה יהיה לך ממש קשה, תזכרי שיש לך מחוייבויות אחרות גם
שואל השאלה:
תאמת שלא כלכך, אני אוהבת זמן פנוי אבל לא הרבה
אני אוהבת לעשות ולהיות בפעולה (לא ספורט חחח)
אני צריכה אתגרים אבל אני מפחדת שזה יעמיס עלי ויגרום לי לפספס הרבה.
תאמת שלא כלכך, אני אוהבת זמן פנוי אבל לא הרבה
אני אוהבת לעשות ולהיות בפעולה (לא ספורט חחח)
אני צריכה אתגרים אבל אני מפחדת שזה יעמיס עלי ויגרום לי לפספס הרבה.
אנונימית
את לא אוהבת זמן פנוי?
באותו הנושא: