תשובה אחת
דיסטאנס זה יעני מרחק.. שהרשגד לא ידבר אל חניכים כמו אל חברים שלו שיהיה יותר מקצועי כזה ושישמור על קור רוח
ואני השכבה הבוגרת, אז לא אין לי.