4 תשובות
ככה זה
תזכור את זה כמו סיפור ואל תשנן את זה
בהצלחה
אל תהיה לחוצה
פשוט תלכי לישון ומחר תבקשי ממישהו שיסביר לך את זה במילים פשוטות
ולא נורא, זה קר מבחן אחד
תנסי להבין את ההיגיון מאחורי מה שאת קוראת בחומר.. זה אמור לעזור, בביולוגיה זה לא צריך לשנן אלא להבין