3 תשובות
מאמינה בך
בהצלחה!!
אם את הולכת עם זה רציני את יכולה אפילו בפחות לדעתי. בהצלחה!!
בהצלחה, אבל אל תדחפי את עצמך יותר מדי... גם אם לא תגיעי ליעד שלך ב1 בספטמבר הכל טוב, תעשי את זה בקצב בריא ונכון
אנונימית