8 תשובות
25 זה סבבה לגמרי.
כן זה סבבה
ככה כולם לוקחים (הרוב)
ככה כולם לוקחים (הרוב)
זה לגמרי סבבה
בין 25-30. פחות מזה לא שווה לך לצאת מהבית, ויותר מזה לא יתנו לך אם את קטינה.
זה סבבה.
25 עדיף ככה כמעט כולם לוקחים
אני לוקחת 25(;
אני לוקחת 30 לשעות מאוחרות ו25 לצהריים
באותו הנושא: