התחברות
הרשמה
למה תמיד שאני עושה פלוס למישהו בתגובה הראשונה זה אוטומטית עושה גם נעץ?
1 באפריל 2019, 17:02
נעיצת שאלות
4 תשובות
ככה זה, באופן אוטומטי.
M
Made in Heaven
ככה זה.
6
655321
לכולם זה ככה, ככה זה
ב
בַּיישָׁנִית שֶׁכָּזֹאת.
ככה זה בסטיפס
מ
מלאכית קרב
באותו הנושא:
רק אני עושה לעצמי פלוסים כשעוד מישהו עושה לי פלוסים כדי שלא יחשבו שאני עושה פלוסים לעצמי?
יש פה מישהו שאני אוטומטית עושה לו פלוסים לתשובות שלו^~^
מכירים את זה שאתם עושים פלוס למישהו שסתם עשו לו מינוס ואז אם עושים לו עוד פלוס אז (המשך למטה)
ילדים שונאים אותי, בגלל שאני תמיד מקבל ציונים של 95 פלוס
רק אני תמיד מקבלת מלא פלוסים שאני כותבת מאנונימית?
למה כשאני עושה פלוס למישהו בתגובה זה עושה לי נעץ אוטומטית?
איך אני עושה שכשאני עושה פלוס למישהו זה לא יעשה נעץ?
אם אני עושה למישהו פלוס אז רואים שזאת אני?
למה שאני עושה למישהו פלוס זה עושה לי שנעצתי גם?
אם אני עושה מינוס/פלוס למישהי הוא יכול לראות שזו אני?
איך לדעת אם המינוסים/פלוסים שאני עושה נקלטים?