6 תשובות
סיימנו לפני חודש וכן תרגלתי ככ הרבה אני עושה עכשיו בגרות בקליל
יש לי מתכונת בשישי אני חושב שאני יודע את החומר ברמה טובה .
וכן אני חושב שתצליחי צריך רק לתרגל
זה מספיק זמן, תנסי לפתור בגרויות ומה שאת לא מבינה תנסי לפתור בפרטני עם המורה שלך, זה עוזר מאוד
שואל השאלה:
מאיפה את מתרגלים? איזה ספר/חוברת?
אנונימית
מכניקה ניוטונית משהו לא זוכר תשם המלא
קנינו במרוכז מיקודית