6 תשובות
סיימנו לפני חודש וכן תרגלתי ככ הרבה אני עושה עכשיו בגרות בקליל
יש לי מתכונת בשישי אני חושב שאני יודע את החומר ברמה טובה .
וכן אני חושב שתצליחי צריך רק לתרגל
וכן אני חושב שתצליחי צריך רק לתרגל
זה מספיק זמן, תנסי לפתור בגרויות ומה שאת לא מבינה תנסי לפתור בפרטני עם המורה שלך, זה עוזר מאוד
שואל השאלה:
מאיפה את מתרגלים? איזה ספר/חוברת?
מאיפה את מתרגלים? איזה ספר/חוברת?
אנונימית
מכניקה ניוטונית משהו לא זוכר תשם המלא
קנינו במרוכז מיקודית
באותו הנושא: