9 תשובות
לא אוהבת בכללי מולר רייס...
שואל השאלה:
מה הטעם של זה
אנונימית
מגעיל ממש
אנונימית
טעמתי את זה בארץ וטעמתי את זה בגרמניה.
משום מה שם זה היה יותר טעים, פה לא אהבתי כל כך.
עדיף להכין דייסת אורז אמיתית בבית
אנונימית