8 תשובות
8 רגיל
7 פלוס
בתכלס 7 ו8 זה כמעט אותו דבר והפלוס עדיף
בתכלס 7 ו8 זה כמעט אותו דבר והפלוס עדיף
7+ כי זה יותר גדול אבל אם את רוצה טלפון יותר קטן אז 8 אבל שתיהם מבפנים בערך אותו דבר
7 פלוס
7 פלוס
שואל השאלה:
אבל לא כדאי 8 כי הוא יותר חדיש?
אבל לא כדאי 8 כי הוא יותר חדיש?
אנונימית
עדיף8
אנונימית
8 יותר טוב
באותו הנושא: