תשובה אחת
זה עיניין של המון עבודה. זה לא יבוא ככה בבום.. את צריכה כל יום להסתכל במראה ופשוט לאהוב את הילדה שאת רואה... להעריך את מה שקיבלת ולהבין שיופי זה לא הכי חשוב ואף אחד לא מוושלם:)
את עוברת תהליך מאד בונה שהרבה אנשים עוברים וזה לא קל..
תמיד פה אם את צריכה