8 תשובות
רק ניסתי לחקות אותך

זה גרוע מינוסים אליי!
אנונימית
תשלח לו סטיקר עוקץ
אתה פשוט מושפל
מה ? שוב התחלת לדבר עם עצמך ?
אחי דיברנו על זה כבר..
אתה פשוט חמור
אמ. ..יעי?
אני יודעת,זה גרוע.יש לי עוד אחד!
ואתה פשוט אידיוט. או שפשוט תגיד לו שיפסיק לדבר לעצמו.
למה אתה מדבר על עצמך בגוף שני?