8 תשובות
שואל השאלה:
תודה לכולכם!!
אנונימית
כן ברור
אם עוד לא התגייסת - צאי מזה.
אם כבר התגיסת- זה לא יהיה קל לצאת מזה. בכל אופן, לגבי שמירת שבת - ייתכן שיהיה חילולי שבת לא מוצדקת, לא עלינו. אני יודע מה שאני אומר, אני הייתי שם...
ברור שכן, בהצלחה וכל הכבוד לך
בטח, יש הרבה דתיות (ודתיים) בצבא והן שומרות שבת ומכבדים אותן. לא מכריחים אף אחד לחלל שבת
ברור שתוכלי,הקראש שלי לפעמים נשאר שבת בצבא והוא שומר שבת שם.
כן, תלוי אך ורק בך .