11 תשובות
שואל השאלה:
ואל תגידו לי שהוא דאג לי שלא יהיה לי קר חח זאת לא פעם ראשונה.
*למתעניינים, עשיתי ריצה והתחלתי להזיע, אז הורדתי חולצה*
ואל תגידו לי שהוא דאג לי שלא יהיה לי קר חח זאת לא פעם ראשונה.
*למתעניינים, עשיתי ריצה והתחלתי להזיע, אז הורדתי חולצה*
אנונימי
לא
אין לו סיבה לעקב אותך. אולי אסור, לא יודעת.
אבל זה ממש אידיוטי.
אבל זה ממש אידיוטי.
לשים*
ולא הגיוני.
ולא הגיוני.
זה לא כל כך ברור אם זה באמת חוק או רק הצעה, אבל מותר לו על פי חוק איסור התערטלות בפומבי, ואפילו מותר לו לתת לך קנס.
אוקיי בדקתי את זה, ציטוט של עורך הדין אלון רז:
"בעיקרון לא כסעיף מפורש, אך ברור שיש מקומות שזה טבעי ומקומות שזה פחות טבעי או אף לא מקובל, שאז יוכלו להאשים בעניין כזה בסעיף כללי כלשהו אם האדם בו מדובר יסרב להתלבש כשיעירו לו כגון הפרעה לסדר הציבורי או משהו דומה."
אוקיי בדקתי את זה, ציטוט של עורך הדין אלון רז:
"בעיקרון לא כסעיף מפורש, אך ברור שיש מקומות שזה טבעי ומקומות שזה פחות טבעי או אף לא מקובל, שאז יוכלו להאשים בעניין כזה בסעיף כללי כלשהו אם האדם בו מדובר יסרב להתלבש כשיעירו לו כגון הפרעה לסדר הציבורי או משהו דומה."
מלא בנים עושים ספורט בלי חולצה, אז מה?^
מה את רוצה, אני כתבתי את החוקים ?
אם יש לך תלונה תפני לכנסת לא אליי :/
אם יש לך תלונה תפני לכנסת לא אליי :/
הגיוני, יש חוק כזה. אסור לנהוג בלי נעלים, בלי חולצה, ועם משהו שמכסה את הפנים או פוגע בראיה.
לא יודע למה החוק הזה קיים אבל זה קיים וזכותו של השוטר לעכב אותך אם עברת עליו
אה רגע לא נהגת, למה קראתי שנהגת חחח
אז לדעתי זה באמת לא מוצדק, יש המון אנשים שרצים בלי חולצה וזה לא אסור לפי מה שאני יודע
לא יודע למה החוק הזה קיים אבל זה קיים וזכותו של השוטר לעכב אותך אם עברת עליו
אה רגע לא נהגת, למה קראתי שנהגת חחח
אז לדעתי זה באמת לא מוצדק, יש המון אנשים שרצים בלי חולצה וזה לא אסור לפי מה שאני יודע
טוב תירגעי מאמי. לא תקפתי אותך או משהו בכל מקרה.
שואל השאלה:
^just lovely - אני מתאר לעצמי שמקומות פחות טבעים זה - קניונים, ומקומות שמפוצצים באנשים. אני הייתי בשכונה 2 מטר מבית. אבל לפי מה שאת אומרת, יכול להיות שיצאתי בזול חחח
^just lovely - אני מתאר לעצמי שמקומות פחות טבעים זה - קניונים, ומקומות שמפוצצים באנשים. אני הייתי בשכונה 2 מטר מבית. אבל לפי מה שאת אומרת, יכול להיות שיצאתי בזול חחח
אנונימי
לדעתי במקומות סגורים יש הגיון ששוטר יעכב אותך, אני חושב שהוא יכול - במידה ולא מדובר במקומות שעושים בהם ספורט (למרות שבחדר כושר שלי למשל אסור להוריד חולצה)
אבל בחוץ אין סיבה, באמת הרבה אנשים עושים ספורט בלי חולצה בחוץ
אבל בחוץ אין סיבה, באמת הרבה אנשים עושים ספורט בלי חולצה בחוץ