4 תשובות
לא אשמתך.. מזל טוב על השאר❤
לנו פעם אחת היינו עם הכלבה הממליטה 24/7 ועדיין כל הגורים מתו היא הייתה עצובה אבל עכשיו יש לה גורים אחרים
אל תדאגי זה לא אשמתך
אל תדאגי זה לא אשמתך
מזל טוב על הגורים ומשתתפת בצערך. זה קורה כמעט לכולם.
זה בסדר לא באשמתך.. גם יכולת באותו רגע בכלל לא להיות בבית
באותו הנושא: