4 תשובות
השנה? מתי יהיה זמן ללמוד?
יש עוד מלא בגרויות.. שנה הבאה תלמדי לg.
כן יש גם מודל g
אי לא יודע אם השנה תמשיכו זה תלוי במורה
אם זה כיתה יא' אז לא, ביב' כן