8 תשובות
כן.
כן
אמן שלא נשב בשקט על זה .
אני רוצה שיפציצו כבר את חמאס ושיבינו שלא ניצן להם את המדינה ושיעזבו אותנו כבר בשקט
כן תהיה
כן
אני חושבת שכן
לא בא לי שנשב בשקט אבל לא כניסה קרקעית לעזה כדאי מהאוויר
באותו הנושא: