4 תשובות
במושב כולם כמירים את כולם כזה , אז אם זה מישהו שאת מכירה אז סבבה אבל בעיקרון עדיף לא
ברוב המקרים לא אבל יש מקרים שזה ממש מסוכן והנהגים הם רוצחים. ממליצה לך ללכת ברגל ובאותו הזמן לדבר עם מישהו בטלפון
לא לעלות על טרמפים!