התחברות
הרשמה
אז לגבי מינוסים פלוסים לתגובות בסטיפס
זה באמת נותן משהו? חוץ מנעצים לשאלה או השפלה של מי שעשו לו הרבה מינוסים? זה תורם לפרופיל לאמינות או משהו כזה?
30 במרץ 2019, 18:46
סטיפס
דירוג
תשובה אחת
זה לא משפיל אני שמח על המינוסים
אנונימי
באותו הנושא:
גם אתם עושים לעצמכם פלוסים ולשאר מינוסים כדי שלכם יהיו יותר פלוסים מכל השאר?
רק אני אוהבת לעשות מינוסים לכל התגובות ולעשות פלוסים לתגובה שמגיע לה מינוס?
אני לא מצליחה לעשות מינוס/פלוס לתגובות מה לעשות?
מה התגובה עם הכי הרבה פלוסים ומה התגובה עם הכי הרבה מינוסים?
אם אני מקבלת מינוסים/פלוסים לתגובה שלי , אני אקבל התראה על זה?
רק אני ממש אוהבת לעשות מינוסים ופלוסים על תגובות?
זה רק אצלי הבאג הזה שזה לא נותן לי לעשות פלוסים/מינוסים לתגובות? ואיך אפשר לתקן את זה?
למה רוב הפעמים כשאני עושה פלוסים ומינוסים לתגובות
מה אתם חושבים אם יהיה אפשר לעשות לתגובות באינסטגרם מינוסים ופלוסים?
שעושים פלוסים/מינוסים בתגובות, זה משנה את האמינות?
אם תאהבו חלק מתגובה שלי מישהו וחלק אחר בתגובה לא תאהבו תעשו פלוס או מינוס?