5 תשובות
לא ראיתי
ראיתי קצת חרא סדרה
לא ראיתי
עכשיו בעונה אחרונה, עוד לא סיימתי.
סדרה נחמדה סך הכל אבל היא ממש אוברייטד- לא התלהבתי