5 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש כועסת על עצמי שאני לא אובססיבית
אני ממש כועסת על עצמי שאני לא אובססיבית
להיות אובססיבית זה לא טוב
שואל השאלה:
חייבים להיות אובססיבים.
חייבים להיות אובססיבים.
ספר ראשון?... אני הייתי מחכה קצת...
שואל השאלה:
מה פתאום לחכות. בחיים לא
מה פתאום לחכות. בחיים לא
באותו הנושא: