4 תשובות
תמיד היו בעזה פשוט רק לפני 12 שנה בערך השתלטו על השלטון שם
כי.. אנשים.. מעזה.. החליטו.. להקים.. את.. החמאס..?..
שואל השאלה:
מי שלט שם לפני?
מי שלט שם לפני?
אנונימית
הייתה שמה איזו רשות כמו בשטחים
אחרי פינוי גוש קטיף (פעם היו יישובים יהודיים בעזה)
השתלטו שם על השלטון ארגון טרור
אחרי פינוי גוש קטיף (פעם היו יישובים יהודיים בעזה)
השתלטו שם על השלטון ארגון טרור
באותו הנושא: