4 תשובות
תמיד היו בעזה פשוט רק לפני 12 שנה בערך השתלטו על השלטון שם
כי.. אנשים.. מעזה.. החליטו.. להקים.. את.. החמאס..?..
שואל השאלה:
מי שלט שם לפני?
אנונימית
הייתה שמה איזו רשות כמו בשטחים
אחרי פינוי גוש קטיף (פעם היו יישובים יהודיים בעזה)
השתלטו שם על השלטון ארגון טרור