4 תשובות
חח מה אמאלהה:| אם זה מה שהריח מעורר בך, הגיוני.
כן, הגיוני.
ריחות מסויימים על אנשים מסויימים מהווים לפעמים טריגרים / מקרים לא נעים שקרו/ קורים / יכולים לקרות.
את פשוט כנראה עם רגישות יתר לריח, וזה בסדר גמור
אני מכירה מישהי שיש לה את זה גם
היא ראתה סרט אימה והיה בחדר ריח של מרענן אוויר ומאז היא לא מסוגלת להריח את זה
אוסמופוביה היא הסבר אחד. אולי צורה מסוימת של סיניסתזיה, או שהריח נקשר לך עם זיכרון. ריח של פופקורן נקשר אצלי לפעם הראשונה ששיחקתי overwatch, לדוגמה.