3 תשובות
לא ממש
כן מאוד.. כאילו ברמה שיש לע צמרמורת בידים.
כן... מזכיר לי שיר של אביתר בנאי:

מחר יותר מסוכן מאתמול
כל לילה יותר מוזר מהיום
האם באמת תאהבי אותי
האם יש מה לאהוב בי
.
.
.
תראי, תראי בי מה שיש
תראי בי את האין
תראי בי אין סוף