התחברות
הרשמה
נכון בנות מתייחסות לבנים יותר טוב מלבנות?
28 במרץ 2019, 19:36
משיכה
התבגרות
תכונות
2 תשובות
אני די שונאת שהן עושות את זה אבל כן
Z
ZOMBIET
כן
אנונימית
באותו הנושא:
בנות, נכון שאם לבנים יש צלקת בגבה זה עושה אותם הרבה יותר חתיכים?
אומרים שלבנות יותר קר מבנים זה נכון?
רק אני חושב שזה דפוק שבנות מתייחסות לבנים מחול כאילו הם התחתנו?
אמרו לי שבנים יותר נמשכים לבנות ביישניות ושקטות זה נכון?
זה נכון שאומרים שהאמא מחוברת יותר לבן והאבא יותר מחובר לבת?
בנים מתייחסים יותר יפה לבנות מאשר לבנים ובנות מתייחסות יותר יפה לבנות מאשר לבנים נכון זה לא פייר?
למה בנות יפות מתייחסות לבנים יפים יותר?
זה נורמלי שחברות של אח שלי מתייחסות יותר לבת דודה שלי מאשר אליי?
זה נכון שלבנות יש יותר גבולות ופחות לוקחות סיכונים ובנים יותר לוקחים סיכונים
למה בנות לא מתייחסות לבנים הביישנים בתיכון?
אתם חושבים שזה נכון שעונים פה יותר לבנות מאשר לבנים ?