4 תשובות
את לא יכולה לדעת אם מישהו משחק אותה או הוא איזה חמום מוח שיעשה לך משהו .
אני הכי רודף צדק שיש ואני בחור די גדול. מרתיח אותי ערסים. אני מת על לסתום להם את הפה וכן בטח ירגיש טוב להשתיק את הראש מפוצץ האגו שלהם
אבל עדיף להיות חכם מצודק לפעמים. החיים שלי יותר חשובים לי מכמה רגעים של "בושה" בניסיון להוכיח את עצמי לאנשים שלא מעניינים אותי וגם ככה לא אראה יותר בחיים. תהיי הטובה יותר ושחררי, שילכו להתקאווד
שואל השאלה:
לא נו הם לא עד כדי כך פשוט משחקים אותה
אנונימית
עדיף ללכת וזהו. חבל על האייקיו
לא להגיד אלא אם כן את רוצה שידקרו אותך