התחברות
הרשמה
יש אפשרות באייפון שההתראות לא יהיו על המסך?
28 במרץ 2019, 06:56
חומרה
צילום מסך
דואר אלקטרוני
הודעות
2 תשובות
אפשר לבטל אותן או להפעיל מצב נא לא להפריע
❤
❤stonewow
תוכלי למקד את השאלה? את מתכוונת למסך הנעילה, או להתראות קופצות במסך הבית/בזמן שאת באפליקציות?
H
Hologram
באותו הנושא:
באפליקציה של סטיפס באייפון זה נותן התראות?
יש אפשרות שאני לא אקבל התראות למעלה על התייעצויות שאני לא שאלתי ורק עניתי?
יש אפשרות באייפון שמונה פלוס להשתיק את ההתראות של כל האפלקציות חוץ מאפליקציה אחת?
יש אפשרות באייפון לעשות שהמצב נעילה שלי לא יתכבה או שלפחות יהיה דלוק יותר זמן?
מישהו יודע איך מסדרים את קבלת ההתראות באייפון?
יש לי אייפון 6 ואני רוצה שיהיו לי התראות מהאינסטגרם אבל את את האינסטגרם במרכז העדכונים, ילדים עם IOS8, יש לכם התראות מהאינסטגרם ( רק אנשים עם אייפון וIOS8)
לקבל התראות מהווטצאפ - האם יש אפשרות שוואטסאפ יישלח לי התראה כשמישהו מהחברים שלי אונליין?
שינוי צליל התראה - איך משנים צליל התראה של קבלת מייל באפליקציית gmail באייפון?
איך עושים באייפון שיהיו התראות מהאינסטגרם?
איך לעשות באייפון כשיש התראה שהאייפון נעול שיהיה כתוב תוכן מוסתר?
יש אפשרות להעלים את ההתראות של שאלה אחרי שעונים עליה?