14 תשובות
כל יום מחדש.
כן..
כל הזמן.
מי לא
חצי מהזמן שלי על כדור הארץ הזה
כן, אני חושבת שבאיזשהו שלב כולם עשו את זה..
כל יום :)
אנונימית
המון
מלא פעמים.
כמעט כל יום. אבל למרות שזה לא טוב לשמור בבטן, אני לא חלקתי סוד כמעט אף פעם.
כל הזמן , אבל אני פשוט יודעת שאף אחד לא יבין אותי .
אני פשוט מתחמקת מלענות, אבל כן יצא לי כמה פעמים שאמרתי שאני בסדר למרות שלא הייתי
בטח כל פעם מחדש קורה לי..
בטח