9 תשובות
שואל השאלה:
זה סתם נזרק לפח חבל על זה
זה סתם נזרק לפח חבל על זה
אנונימית
כלום, שיאכלו מה שבא להם..
כלום
מה זה השאלה הזאת?
אני גם אוכלת ירקות בבוקר
שכל אחד יאכל מה שבא לו
מה זה השאלה הזאת?
אני גם אוכלת ירקות בבוקר
שכל אחד יאכל מה שבא לו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא מכבד שהם אמרו לי להביא ירקות ומישהי אחרת סלט והמישהי לא הביאה את הסלט ואני ביזבזתי ירקות בשביל שיזרקו לפח. זאת שאמרה לי להביא אפילו לא אכלה מזה.
אבל זה לא מכבד שהם אמרו לי להביא ירקות ומישהי אחרת סלט והמישהי לא הביאה את הסלט ואני ביזבזתי ירקות בשביל שיזרקו לפח. זאת שאמרה לי להביא אפילו לא אכלה מזה.
אנונימית
שום דבר. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ובמקרה הזה יאכל.
זה גיל שאוכלים ככה..אין מה להרחיב
כלום.
שהם יאכלו מה שהם רוצים ושאת תאכלי מה שאת רוצה, לא צריך להיכנס לצלחת של כולם.
שהם יאכלו מה שהם רוצים ושאת תאכלי מה שאת רוצה, לא צריך להיכנס לצלחת של כולם.
שאני אחת מהם, סתם מה יש לחשוב?
באותו הנושא: