5 תשובות
רעיון טוב
שואל השאלה:
אה??
אנונימית
כן
אני מציע לך לנוח לקחת כדור ורק בבוקר לראות אם זה אפשרי תלכי לעשות את העניינים אם לא אז תעשי חלק ואם לא אז תנוחי כדי שיהיה לך כח לעשות הכל אבל מי אני שיתערב אין לנו הגברים לכל סבל שלכן
שואל השאלה:
אם אני קמה זה בחמש ואז אני גם צכה לנסוע עוד שעה וחצי וגם אחרי זה אני יצטרך להכנס לכל השיעורים
ואינלי כדור אני אצל סבתא שלי והיא ישנה
אנונימית