9 תשובות
יש המון אנשים שנוטים לימין באתר
כי רוב האנשים בארץ ימנים
כי ככה כי הם מאמינים בדרך הזאת
זה רוב המדינה
כי הרוב פה שפויים
כי לרוב פה יש שכל והיגיון
למה לא?
ככה יצא
אני שמאלנית