7 תשובות
זה הכי טוב
אוהבת מאוד אבל יותר היפ הופ
טוב כל עוד זה לא בעברית *לרוב*
יש ראפ טוב.
לדעתי זה פשע לומר שראפ זה חרא אבל בסדר...
ראפ זו מילה נרדפת להיפהופ ^
היפ הופ של היום זה החרא שבחרא, הופ הופ של שנות ה-90 זה הדבר
היפ הופ של היום זה החרא שבחרא, הופ הופ של שנות ה-90 זה הדבר
ראפ זה הכיי
באותו הנושא: