22 תשובות
אחותי
הממ... בן דוד שלי הקטן בן שנה ;)
אני.
אחותי התאומה,
היא היפה מבנינו.
אחי
אימא שלי, למרות שכולם חושבים שאני הכי יפה
אמא שלי.
אחותי הקטנה, בת 10
אני מבטיח
אומרים שאני אבל אני לא חושבת, נראלי זה כי הם משפחה ואין לי ביטחון, בתאכלס, אחי..
אנונימית
אני ואחותי
אחותי הגדולה
בת דוד שלי , ככ מקנאה בה..
אחותי...
אנונימית
אח שלי שגדול ממני בשנה..
חתיך על חלל!!
למה? איפה הצדק בעולם? חח סתם

כולם נאים בכללי;) אבל הוא יותר
אנונימית
בן דוד שלי שעכשיו בכיתה י"א
כולם
כולם יפים בדרכם
Ma?
אמא שלי
אנונימית