התחברות
הרשמה
למה יש לי רגשות מוזרים לכולם לא יודעת למה זה ככה אומרים לי שזה גיל ההתבגרות וההורמונים משתוללים?? זה הגיוני?
כאלה שעברו את גיל ההצבגרות וגם אלה שלא?
26 במרץ 2019, 10:24
התבגרות
הורמונים
גיל ההתבגרות
גיל 14
מה זה
תשובה אחת
כן חיחיחי בגיל התבגרות אנחנו מטורללים חיחיח
O
Owwwwwwwwwwwww
באותו הנושא:
אני יודעת שיש לו רגשות אליי אבל יש לו חברה..
מה הפוביה המוזרה שלכם ? לכולם יש פחד מוזר.
אם לבנות אין רגשות, אמפטיה והן בכלל לא נחמדות וכולן רעות אז למה אסור לפגוע בהן?
כולם אומרים שיש לי קול מוזר וזה פוגע לי ברגשות ממש קשה, מה לעשות ?
כשיש לי רגשות כלפי מישהו אני מרגישה מוזר עם זה
האם זה מוזר שאני מציירת בשביל להביא את הדימיון/רעיונות שלי למציאות ולא בשביל לפרוק רגשות?
שאלה מוזרה מאוד, איך מביעים רגשות ולא מביעים אדישות לכל דבר?
אני בת 17, ויש לי שינויי רגשות מוזרים המשל
אני לא יודעת עם עם יש לי רגשות
כול פעם שאני עושה לתשובה שלי פלוס אני מרגיש רגשות אשמה ורע
שלמישהו יש רגשות אלייך או יאהב אותך בכול מחיר?