4 תשובות
גם אם כן אל תלך
אסור התקהלות של מעל ל300 איש בעוטף
שאר הארץ כרגיל
אסור התקהלות של מעל ל300 איש בעוטף
שאר הארץ כרגיל
אנונימית
כן אין סיבה שלא , אם באלך ללכת תלכי אני כאילו עובר שם עוד מעט אז הייתי יכול להגיד בידיוק .
בגלל זה כתבתי בשאר הארץ כרגיל ._.
אנונימית
שואל השאלה:
באר שבע זה לא העוטף...
באר שבע זה לא העוטף...
אנונימית
באותו הנושא: