התחברות
הרשמה
אוף הוא אומר לי :" אני בנאדם שמפחד לפגוע אני מלא פעמיים נמנע ,אני דפוק...." מה אני אמורה להבין מזה?
...
כאילו להתרחק ממנו? לשחרר?
כתבתי לו הודעה ב6 בערב אתמול והוא סינן אותי .ורק ב10 הוא כתב לי לילה טוב ואפילו לא ענה למה שכתבתי לו.
26 במרץ 2019, 08:09
מה זה
ידידות
מילים
איך יודעים
תשובה אחת
שהוא דפוק
דניאל
באותו הנושא:
אם בנאדם מרכל על אנשים אחרים איתך, זה אומר שהוא גם מרכל עליך?
גם אתם מפחדים שלא תמצאו בנאדם שתאהבו באמת?
אם היה בנאדם שהייתם אוהבים והייתם מפחדים להגיד לו את זה הייתם שולחים לו את זה?
אף פעם לא היתה לי חברה כי אני מפחד להתרגל אליה ולפגוע בה ואני ממש ממש רוצה חברה מצד אחד אבל מצד שני אני מפחד מה לעשות?
זה הגיוני שאני מפחד מבנות כי אני מפחד לפגוע בהן?
אם בנאדם היה אומר לך שאתה מטומטם מה היית עושה?
איך להיות בנאדם כזה שלא אכפת לו מה אומרים עליו ולא לוקח הכל קשה מדי?
מה זה אומר אם בנאדם אומר שהוא שונא אותי?
מה לענות ל"מה קורה" אם אני פגועה מאותו בנאדם?
מפחד לפגוע בה
בנאדם פחד כמו בפירוט זה אומר שיש לו ocd ואם כן אז איך להתגבר?