התחברות
הרשמה
מישהו שלומד איתי באיזה קורס לא מצא את הפלאפון שלו והיה קצת בלחץ וביקש ממני להתקשר כדי לעזור לו למצוא. כשהלכתי הוא לא מצא
זה יהיה סבבה מצדי להתקשר אליו שוב לבדוק אם הוא מצא או שזה יהיה קרינג'?
25 במרץ 2019, 17:50
טלפונים
הודעות
תמיכה
עבודה
2 תשובות
יהיה סבבה
כל הכבוד לך שאכפת לך ממנו!
ט
טליה- נאמנת סטיפס
ברור זה בסדר
צ
צוקו
באותו הנושא:
אני יוצאת לקורס הכשרות של הנוער העובד והלומד...
אני רוצה ללמוד טוורקינג כמה זמן לוקח ללמוד וגם איך לומדים ללא חוג או קורס...?
מה לומדים בקורס התנדבות למשטרה? והאם זה עולה כסף? ומאיזה גיל אפשר לעשות קורס?
איזה אוניברסיטה היא הכי טובה בישראל ??אתם מכירים מישהו שלומד שם ??
יש לי קראש מטורף על מישהו שלומד איתי במגמה רק ואנחנו באותה שכבה ובחיים לא דיברנו
אם אני הןלכת מחר לקורס קיץ לומדים שם?
היי, אוטוטו אני מתחילה קורס מאבטחים (אזרחי), יש מישהו שעבר/מכיר מישהו שעשה אותו, כמה ימים הקורס בערך, איזה בגדים צריך, אם לומדים שם דברים
מה להביא לקורס רענון נהיגה - צריך להביא איתי משהו ספציפי לקורס רענון נהיגה?
מה לומדים בקורס של מדא?
יש פה מישהו שלומד פילוסופיה ? מישהו שלומד פילוסופיה?
אם מישהו לומד איתי בכיתה והוא מנסה לדבר איתי כזה..