15 תשובות
לגמרי נכון
~L~
רק לבן
מאוד
מאוד
מושלם.
זה באמת הדבר הכי מדהים בעולם אבל רק הלבן השחור פחות.
אם זה לא היה קיים לא היו לי חיים!!!!!
אסור לי קינדר :(
שואל השאלה:
או גאד למה
ציליאקית ורגישה ללקטוז
שואל השאלה:
חח פאק
שואל השאלה:
רגע זה אומר שאף פעם לא אכלת קינדר
פעם אכלתי עד שאובחנו בתור ציליאקית
שואל השאלה:
שווה לאכול ולהרגיש לא טוב סתם אני צוחקת