15 תשובות
לגמרי נכון
רק לבן
מאוד
מאוד
מושלם.
זה באמת הדבר הכי מדהים בעולם אבל רק הלבן השחור פחות.
אם זה לא היה קיים לא היו לי חיים!!!!!
אסור לי קינדר :(
שואל השאלה:
או גאד למה
או גאד למה
ציליאקית ורגישה ללקטוז
שואל השאלה:
חח פאק
חח פאק
שואל השאלה:
רגע זה אומר שאף פעם לא אכלת קינדר
רגע זה אומר שאף פעם לא אכלת קינדר
פעם אכלתי עד שאובחנו בתור ציליאקית
שואל השאלה:
שווה לאכול ולהרגיש לא טוב סתם אני צוחקת
שווה לאכול ולהרגיש לא טוב סתם אני צוחקת
באותו הנושא: