4 תשובות
למה לא?
תזהר רק ,יש כמה אפליקציות שתוכנתו על ידי ההאקרים של החמאס ונועדו לריגול.
אנונימי
כן אבל תכוון אותה רק לאיזור שלך כי אם לא אתה פשוט תפחד כל רגע
כן למה לא