5 תשובות
מגניב לך
תהיי את. אחרי הכל זה למה יש לך דייט איתו, לא?
תהיי את, תחייכי תמיד ותישארי רגועה, המון בהצלחה
תיהיה עצמך ותיהיה בטוחה במה שאת אומרת בסך הכל אפ קוראת פאדיחה אז שתקרה זה לא אומר כלום עלייך
אנונימי
יאא בהצלחה ותהיי את