7 תשובות
כן אני זוכר שזה היה משודר בזמן חגים
לא אהבתי את זה בכלל
לא אהבתי את זה בכלל
שואל השאלה:
לול השתתפתי באחת העונות של 2015
לול השתתפתי באחת העונות של 2015
אני ראיתי פעם באיזה פרק השתתפת אני אחפש אותו ממש אהבתי את זה פעם
כן
וואו כן להשתתף בזה היה חלום
זה שהיה בערוץ ילדים?
ממש אהבתי את זה
ממש אהבתי את זה
ואוו בטח שזוכרת