6 תשובות
אני...
היו לי תקופות שהרגשתי ככה
בטוח שיש משהו שאתה טוב בו ואולי עוד לא מצאת
וגם אם אתה לא טוב בלימודים, אני בטוחה שלפחות במשהו בלימודים אתה טוב
אולי השיטה שאתה לומד למבחנים היא לא מתאימה לך?
בטוח שיש משהו שאתה טוב בו ואולי עוד לא מצאת
וגם אם אתה לא טוב בלימודים, אני בטוחה שלפחות במשהו בלימודים אתה טוב
אולי השיטה שאתה לומד למבחנים היא לא מתאימה לך?
היי, קיבלתי 54 בבגרות בהיסטוריה. אין לי עתיד .. אבל אני חיה כי ז*ן על הלימודים , לא הולך לי במילא
אנונימית
יואו הכי אני, אני מרגישה ממש מטומטמת
היי
אולי תנסה להשתפר בלימודים או ללכת לחוגים או קורסים שיעזרו לך למצוא תחום שאתה טוב בו
באותו הנושא: