7 תשובות
בנות נוטות לחיות בסרט, הגיוני
שטחי אבל תהני לך עם הדמיונות
אנונימי
תשני חלום
חחח נשבעת גם לי תמיד עוברת המחשבה של- הלוואי שיהיה לי חבר כדורגלן.
אבל זה רק חלום כזה ביני לבין עצמי, לא מאמינה שיתגשם.
איך אומרים? תמשיכי לחלום
למה ככה??
יכוך מאוד להיות כי מתחבר לך בראש כדורגלן=חתיכים עם קוביות וכאלה
ויכול להיות גם שתצאי עם אחד כזה...
כן, לא סיכוי גבוה