התחברות הרשמה

יש לכם אלטרנטיבה טובה לאומגל?

24 במרץ 2019, 20:27
iPadצ'אטיםאומגלקישוריםהומור    
תשובה אחת
בקיק יש גם כזה דבר
M
Mortis
באותו הנושא:
למה אנשים לא נכנסים לאומגל כבר?
יוצא לכם להכנס לאומגל?
אם נכנסתי לאומגל כשיש לי חבר,זאת בגידה?
מי מפה נכנס הרבה לאומגל?
מי יודע מה זה האתר הזה שדומה לאומגל?
מה זה אלטרנטיבה, ומה זה פרספקטיבה?
מה קרה לאומגל? (קצר)
איך להכנס לאומגל של ישראל?
אפשר בבקשה קישור לאומגל?
אם אני אתחבר לאומגל
נכון יש אתר שדומה לאומגל? מהו שמו?