7 תשובות
אז זה לא משנה... אם הם שירים יפים ושמחים שאת אוהבת אז שימי. אם את שמה באנגלית תקראי תתרגום ותראי אם זה קשור..
שיר קיצבי ככה באדיט ממש טוב אפשר להאט את השיר וככה זה יוצא ממש מגניב
שואל השאלה:
כן אבל שיר ספציפי אני כבר יודעת את הכיוון..
שואל השאלה:
שמח
זה תלוי על מה האדיט... ואם הוא עצוב או שמח.
איזה סרטונים? מה יש בהם?