4 תשובות
שלי הייתה בגיל 15 ואני חושבת ש14 או 15 זה סבבה:)
שאת מוצאת מישהו מתאים ובא לך לנשק אותו.. לא חייבים להיות מאוהבים פשוט מחבבת ובא לך עליו
תלוי, מתי שאת מוכנה,
ותאהבי מישהו. מתי שזה קורה זה קורה.
ניראה לי בטווח גילאים של 14-16 בדר"כ
אבל שוב, אין לזה טיימינג את יכולה להתנשק גם בגיל, 20+.
ותאהבי מישהו. מתי שזה קורה זה קורה.
ניראה לי בטווח גילאים של 14-16 בדר"כ
אבל שוב, אין לזה טיימינג את יכולה להתנשק גם בגיל, 20+.
הכי כדאי זה סביבות גיל 15 וחצי- 16
באותו הנושא: