3 תשובות
זה לא נורא להיכשל , זה טוב ככה אפשר ללמוד לפעם הבאה
תהיי רגועה ובטוחה בעצמך. אל תתייחסי לזה בתור משהו כזה גורלי וזה. תחשבי שזה כולה עוד שיעור נהיגה וזהו.. בהצלחה❤
תהיי רגועה
להאט לפני מעברי חצייה גם אם את לא רואה אנשים
לזכור לאותת(יש הרבה שמהלחץ שוכחים)
ותסתכלי בדו"ח פירוט על מה נכשל בטסט הקודם ותקפידי על זה
בהצלחה!
להאט לפני מעברי חצייה גם אם את לא רואה אנשים
לזכור לאותת(יש הרבה שמהלחץ שוכחים)
ותסתכלי בדו"ח פירוט על מה נכשל בטסט הקודם ותקפידי על זה
בהצלחה!
באותו הנושא: