3 תשובות
זה לא נורא להיכשל , זה טוב ככה אפשר ללמוד לפעם הבאה
תהיי רגועה ובטוחה בעצמך. אל תתייחסי לזה בתור משהו כזה גורלי וזה. תחשבי שזה כולה עוד שיעור נהיגה וזהו.. בהצלחה❤
תהיי רגועה
להאט לפני מעברי חצייה גם אם את לא רואה אנשים
לזכור לאותת(יש הרבה שמהלחץ שוכחים)
ותסתכלי בדו"ח פירוט על מה נכשל בטסט הקודם ותקפידי על זה
בהצלחה!